Overslaan naar inhoud
Nederlands
Header_01_Mobile-Sep-20-2024-09-31-42-1108-AM
Waarom Offr?

De HR-behoeften van een onderneming volgen een logische evolutie
Offr biedt tools die aansluiten bij elke behoefte, ongeacht de fase van je bedrijf.
De maturiteit van je HR-afdeling volgt een logische weg
START-2
Control-2
Structure-2
Develop-2
Het beheer van verloningen gaat veel verder dan enkel lonen en planningen.
Of je nu je eerste medewerkers aanwerft of al een team hebt, de processen rond verloning zijn veelvoudig.

  Salarisaanbiedingen opstellen
Een volledig salarispakket opstellen bij de aanwerving van een nieuwe medewerker.

  Beheer van de loonmassa
Controle houden over de loonmassa en budgetten opstellen.

 Werknemersdata beheren
Alle werknemersgegevens verzamelen en centraliseren.

  Sociale wetgeving volgen
Zorgen dat je steeds in regel bent met de voortdurend veranderende wetgeving.

 

 Verloningspakketten optimaliseren
Zorgen voor aantrekkelijke en geoptimaliseerde verloningspakketten.

 Gelijke verloning garanderen
Rechtvaardige en gelijke verloning tussen werknemers verzekeren.

 Verhogingen vastleggen
Aan het einde van het jaar verhogingen berekenen en communiceren.

  Wettelijke documenten opstellen
Alle wettelijke documenten opstellen en ondertekenen bij een aanwerving of functieverandering.

We kunnen deze taken in 3 grote categorieën onderverdelen.
Aspect légal-1

Wettelijke aspecten

Elk verloningselement heeft zijn eigen fiscale en sociale behandeling. Offr garandeert steeds actuele berekeningen die rekening houden met de laatste wijzigingen. Onze juridische knowledge base is te allen tijde beschikbaar en biedt alle nodige informatie.

Aspect financier-1

Financiële berekeningen

Of je nu een salarispakket voor een nieuwe kandidaat wil samenstellen, een loonsverhoging wil voorstellen, HR-budgetten wil opstellen of je cashflow wil opvolgen, elke stap vraagt om nauwkeurige berekeningen waarbij fouten grote gevolgen kunnen hebben. Offr biedt een volledig package aan tools voor al je berekeningen — geen Excel-bestanden meer nodig!

Admin-1

Administratie & processen

Administratie neemt een grote plaats in binnen de HR-processen. Offr vereenvoudigt het werk van HR door een uniek, volledig digitaal proces aan te bieden voor het creëren, verzenden en ondertekenen van alle wettelijke documenten.



Offr begeleidt je bij elke stap in de evolutie van je verloningsbeheer.

Wat je behoefte ook is, we kunnen je ondersteunen.

Arnaud
Arnaud Guyaux
Co-founder Offr
 

Ontdek hoe Offr™ je leven gemakkelijker maakt!

Met Offr™, hebben onze klanten tot:

-10%
sur le coût du personnel via l'optimisation salariale.

10%
bespaard op hun personeelskosten door de optimalisatie van hun verloningspakketten 

-3h
par travailleur dans le suivi
des
 tâches administratives

3u
per werknemer per jaar gewonnen in de opvolging van administratieve taken

30K
bespaard dankzij een verbeterde retentie

+30.000€
grâce à l'amélioration
de leur turn-over

Offr vereenvoudigt het werk van...

HR-2

HR-managers

 Kostbare tijdwinst
voor het verloningsbeheer (geoptimaliseerde processen, gecentraliseerde gegevens, gebruiksvriendelijk, geautomatiseerde administratie).

 Autonomie en controle
Zekerheid in de berekeningen en het delegeren van bepaalde HR-taken. Gemakkelijke samenwerking met bedrijfsleiders of CFO’s voor rapportages.

 Besluitvorming
Vereenvoudigde opvolging dankzij de Offr™ besturingscockpit. 

 Taken met toegevoegde waarde 
Focus op taken met meerwaarde als HR-verantwoordelijke.

 Verloningsbeleid
Een verloningsbeleid ontwikkelen en de impact meten door middel van onze tools.


Employee-1

Werknemers

 Transparante verloning en aanbiedingen
Een beter inzicht in hun verloning door heldere en transparante aanbiedingen (gevoel van zekerheid).

 Personalisatie van het salarispakket
Mogelijkheid om hun salarispakket aan te passen aan hun behoeften met onze flexibele verloningstool.

 Gebruik van innovatieve tools
Ervaring met innovatieve tools en een unieke ervaring via Offr™ (versterkte employer branding).

 Verloningsbeleid
Ontwikkeling en optimalisatie van het verloningsbeleid van het bedrijf (geoptimaliseerde verloning).

 Ongelijkheden verminderen
Verminderen van ongelijkheden op het gebied van verloning (directe impact op de motivatie van de medewerkers). Beter inzicht in hun groei- en ontwikkelingsmogelijkheden.


CEO-2

CEO's/CFO's

 Precieze controle over personeelskosten
Precieze controle over de belangrijkste kost van bedrijven: het personeel.

 Financiële gegevens
Altijd up-to-date en in real-time toegang tot financiële gegevens: HR-cashflow, totale loonkosten per afdeling of team, marges, budgetten, enz.

 Samenwerking met HR-afdeling
Gemakkelijkere samenwerking met de HR-afdeling voor rapportages.

 Problemen voorkomen
Met onze screening van je verloningspraktijken kun je zorgen voor de compliance van je verloningsbeleid en zo problemen bij controles vermijden.

Wat zij van Offr denken

 

Offr™ laat ons enorm veel tijd winnen en alles vanuit één centrale plek beheren.”


gabriela


Gabriela BARTHEZ

People & Culture Lead,
Maison Dandoy

Offr™ vereenvoudigt ons budgetterings- en loonkostenbeheer, berekent de exacte impact van elke verbintenis en stelt me in staat om elke verhoging of indexatie te simuleren. 

1517760030778-1


Gérald EVERS

Hoofd Financiën,
Lucien by D'Ieteren

 

Het idee om een aanbieding op deze manier te doen is gewoon perfect! Uniek, transparant en duidelijk


Anais


Anaïs WAHL

HR Project Consultant,
Optim HR

Evolution besoin HR